سیزین | سامانه افزایش بهره وری کسب و کار آنلاین
سیزین | سامانه افزایش بهره وری کسب و کار آنلاین

صفحهٔ نمایش آگهی چه امکاناتی دارد؟

در صورت انتخاب هر آگهی، صفحه‌ی مربوط به آن به شما نمایش داده می‌شود. اطلاعات و توضیحات آگهی، یادداشت گذاری، نشان کردن و غیره، از جمله مهم‌ترین امکانات این صفحه هستند.

با انتخاب هر آگهی‌ در صفحهٔ اصلی سیزین، وارد صفحهٔ جدیدی به‌نام صفحهٔ «نمایش آگهی» می‌شوید. در این صفحه همهٔ اطلاعات آگهی به شما نمایش داده می‌شود، این اطلاعات و امکانات عبارتند از:

 

اطلاعات و توضیحات آگهی

پس از انتخاب یک آگهی، مشخصات آگهی نمایش داده می‌شود. این اطلاعات شامل عنوان، محل ثبت آگهی، ویژگی‌ها، تصویر آگهی (در صورت داشتن تصویر)، توضیحات و مشخصات آگهی (مانند قیمت و…) است. 

 

یادداشت‌گذاری

با استفاده از این قابلیت، می‌توانید برای آگهی مورد نظر خود یادداشت بگذارید تا در صورت نیاز بعداً آن‌ها را مطالعه کنید. یادداشت‌ها تنها به شما نمایش داده‌ می‌شود و پس از حذف آگهی، حذف خواهند شد.


نشان کردن آگهی

برای انتخاب آگهی‌های مناسب از بین تمام گزینه‌ها، می‌توانید آگهی موردعلاقهٔ خود را نشان‌گذاری کنید تا بعداً آن‌ را راحت‌تر پیدا کنید. تمام آگهی‌های نشان‌ ‌شده در صفحهٔ حساب من قابل مشاهده هستند.


اشتراک‌گذاری 

اگر بخواهید یک آگهی را با دیگران به اشتراک بگذارید، می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید. اشتراک‌گذاری از طریق پیام‌رسان‌های مختلف در دیوار امکان‌پذیر است.


اطلاعات تماس

با استفاده از دکمۀ قرمز‌ رنگ «اطلاعات تماس»، می‌توانید به آگهی‌دهنده پیامک ارسال کنید یا با او تماس بگیرید.


ثبت تخلف و مشکل آگهی:

هنگام بازدید آگهی و در صورت مشاهدهٔ تخلف شما می‌توانید با انتخاب گزینهٔ « ثبت تخلف و مشکل آگهی» در قسمت پایین صفحهٔ نمایش هر آگهی، مشکل موجود در آن‌ها را به سیزین انتقال دهید.


راهنمای خرید امن:

در زمان خرید و فروش اینترنتی لازم است تا به نکات مختلفی توجه داشته باشید تا خرید امنی را تجربه کنید. در قسمت پایین صفحهٔ نمایش آگهی، بخشی به عنوان «راهنمای خرید امن» وجود دارد که مهمترین نکات برای معاملات را آموزش می‌دهد.